Refan lanseaza o noua moda in parfumuri: PARFUMEAZA-TE INTELIGENT! Imaginea noastra este extrem de importanta si de aceea trebuie sa mirosim bine in permanenta. Daca esti o persoana care apreciaza un parfum dupa calitatea aromei si nu pui pret pe lucruri nesemnificative cum ar fi ambalaj atunci ai ajuns in locul potrivit. Aici esti in Lumea Parfumurilor Inteligente. In aceasta lume pot ajunge doar cei care apreciaza cu adevarat aroma unui parfum dupa calitatea ei si dupa gradul de compatibilitate cu pielea si personalitatea. Felicitari...ai evadat din snobismul cotidian si ai pasit inspre cunoasterea rationala a unui parfum. Parfumurile inteligente sunt acele parfumuri care traiesc doar prin aroma lor si nu se ascund dupa ambalaje sofisticate sau nume trendy.
Parfumurile sunt 100% naturale si au fost preluate de concernul francez Refan de la producatorii marilor case de moda: CHANEL, D&G, VERSACE, BVLGARI, GIVENCHY, BURBERRY, NINA RICCI, LACOSTE, DIOR, GUCCI, HUGO BOSS etc si le poti achizitiona la preturi extrem de mici!
Preţurile mici se datorează faptului că nu mai plăteşti numele şi ambalajul original al parfumului. Mărcile parfumurilor fiind deja înregistrate, noi lucrăm cu coduri de identificare a aromelor. Deci, eliminând brandul, cumperi doar ce te interesează: aroma!
Notiunea de “parfum original” este relativa.
Este bine sa fie lamurit inainte ce intelege fiecare persoana prin ,,original" pentru a se putea oferi un raspuns multumitor!
Unii vor intelege ca original inseamna sa fie in ambalajul cunoscut din magazin, dar acest ambalaj este o bucata de carton, lucrul cel mai usor de falsificat.
Altii vor intelege prin original ceva scump, si atunci trebuie explicat ca in magazin pretul este atat de mare din cauza intermediarilor, adaos comercial, marca, publicitate, alte comisioane.
Exista si persoane care considera ca original inseamna persistent, dar un parfum, cu cat este mai prost, cu atat miroase mai tare, mai grosolan si mai mult timp, din cauza fortatorilor introdusi in stabilizatorul de aroma. Altfel spus, o multime de produse de sinteza, obtinute in laborator, in totalitate produsi toxici.
In esenta, intuim ca termenul « original » ar trebui sa se refere la tara de fabricatie. In realitate, este un mod grosolan de folosire si interpretare nepermisa a limbii romane, termenul corect fiind « originar ». Dar chiar si si aici avem la dispozitie metoda cea mai simpla si corecta: codul de bare care ne indica un produs de origine franceza.
In mod exceptional veti intalni adevarati cunoscatori in ale parfumeriei, si acestia cu siguranta vor sti ca ceea ce da clasa unui parfum este piramida olfactiva, jocul notelor de deschidere.
In parfumerie nu se foloseste alcool cu concentratia de 100 grade, deoarece fiind foarte puternic produce leziuni ale pielii. Se foloseste alcool cu concentratia de 55-85%, in functie si de concentratia substantei aromate.
La parfum extract se foloseste in general un alcool mai concentrat, mai tare. Aceasta concentratie a alcoolului inseamna ca este vorba de o solutie de alcool in apa, de exemplu alcool 85% inseamna 85 parti alcool, 15 parti apa.
Sunt complet eronate informatiile furnizate de vanzatoarele din magazinele de specialitate, care, vazand concentratia de alcool de pe spatele ambalajului, a carei inscriptionare este obligatorie, sustin ca aceasta ar fi concentratia de substanta aromata!
Ca atare, concentratia pe care o puteti gasi pe spatele sticlutelor de parfum natural nu inseamna ca 85% este alcool si 15% parfum. Parfumul are 24% (26%) concentratie, adica 24% substanta aromata (sau 26%), apa de parfum 15 pana la 20% concentratie, apa de toaleta 12-14%, iar restul este alcool de 85 grade (85 parti alcool si 15 parti apa). La fel si in cazul apei de parfum din oferta Refan, unde concentratia este de 15%.
La ora actuala, doar o singura fabrica din lume poate produce parfum extract cu o concentratie a substantei aromate de 24% sau 26% (maxim posibil). Este vorba de Tehnicoflor, din cadrul concernului francez Piver.
Concentratia substantei aromate nu se trece pe sticluta de parfum; acest lucru nu il veti intalni nici in magazin.

La Refan, produsele distribuite sunt ape de parfum de concentratie 15%.


Persistenta depinde de compatibilitatea cu ph-ul fiecaruia. Pe un suport cu ph neutru, gen hartie, servetel, carton, parfumul va persista zile sau saptamani iar pe pielea umana, in functie de aceasta compatibilitate cu ph-ul, va persista cateva minute, cateva ore sau chiar pana a doua zi.
Daca ne parfumam – dupa preferinte, rezonabil sau din belsug – cu aroma preferata, este firesc sa dorim sa persiste cat mai mult. Inflorirea parfumului este stimulata de caldura pielii, deci este de dorit sa fie aplicat in zonele cele mai vascularizate, in asa-numitele zone «fierbinti» ale corpului. De obicei, in zona gatului, decolteului, in zonele in care venele sunt mai aproape de suprafata pielii, cum ar fi: zona pulsului de la mana si de la gat, indoitura superioara a cotului, zona poplitee (partea din spate a genunchiului), sau dupa ureche si la ceafa. In parul proaspat spalat si parfumat aroma persista chiar si o saptamana. Deoarece esentele aromate sunt foarte volatile, ele au tendinta de a se ridica in aer, deci, un truc extraordinar este pulverizarea parfumului in jurul taliei.
Persistenta aromei este calculata si demonstrata intre 4-8 ore, iar pe anumite persoane, dupa modul de interactionare cu ph-ul, putand dura pana la 10-12 ore
.





































































.
Exista cateva reguli importante in parfumarea inteligenta:
1 - Testarea pe piele este obligatorie.
Niciodata nu se testeaza mai mult de 4 parfumuri la o sedinta, acoperind nu mai mult de 3 cm patrati de piele. Testarea se face la incheieturile mainii, in locul unde se ia pulsul si la incheietura interioara a cotului, pe mana stanga si pe mana dreapta. Sunt locurile unde venele sunt foarte aproape de suprafata pielii si, ca atare, alcoolul se va epora infinit mai repede decat in alte zone.
Nu se foloseste la testare capacul din plastic sau tija acestuia, ci doar fiola, prin aplicare rapida si plimbare pe o zona de maximum 3 cm patrati!
2 - Inainte de a aplica parfumul pe piele, ne asiguram ca locul respectiv nu are alte mirosuri.
3 - Asteptam pana se evapora alcoolul, 10 minute, oferind astfel clientului sansa sa descopere, pe indelete, un nou parfum. Daca prima mirosire se va face mai devreme de 10 minute nu se va simti decat o aroma slaba, confuza, dar puternic alcoolizata. Nota reala a parfumului nu se va simti niciodata.
4 -Dupa minimum 3 ore de la testare, se poate verifica compatibilitatea parfumului cu pielea, cu personalitatea, precum si persistenta.

Putem fi oamenii «unui singur parfum», asa cum erau bunicile noastre, care ramaneau fidele unei singure arome toata viata. Sau putem folosi un intreg arsenal de parfumuri asortate dispozitiei si starilor noastre, felului in care aratam sau in care ne simtim la un moment dat. Oare nu ne schimbam hainele si accesoriile in functie de momentul respectiv al zilei si de ocazie?

Astazi, exista necesitatea unor parfumuri de zi: pentru serviciu, cumparaturi, practicarea unor activitati sportive, petreceri in aer liber, de seara sau de ocazie, pentru teatru, opera, nunti sau alte evenimente speciale.

Regula de baza ar fi urmatoarea: dimineata si la ora pranzului se potrivesc parfumurile usoare, florale, fresh sau verzi. Dupa-amiaza, sunt mult mai indicate cele multiflorale sau fructate. In amurg si la ceasul de cocktail, se poate adopta un stil romantic si senzual. Iar seara este momentul ideal pentru marile creatii clasice sau pentru cele mai noi inventii, sexy si seducatoare, din clasa parfumurilor grele. Dar nu cumva sa le folositi unul peste altul, daca nu doriti sa mirositi ca o drogherie de la periferia orasului.
Iarna, cand aerul este uscat si rece, se recomanda parfumuri puternice si tari, iar vara parfumuri usoare, cu arome proaspete de verdeata, citrice si flori.


Orice parfum pe care il folosim va capata amprenta noastra personala, unica si inimitabila.
Daca ne parfumam – dupa preferinte, rezonabil sau din belsug – cu aroma preferata, este firesc sa dorim sa persiste cat mai mult. Inflorirea parfumului este stimulata de caldura pielii, deci este de dorit sa fie aplicat in zonele cele mai vascularizate, in asa-numitele zone «fierbinti» ale corpului. De obicei, in zona gatului, decolteului, in zonele in care venele sunt mai aproape de suprafata pielii, cum ar fi: zona pulsului de la mana si de la gat, indoitura superioara a cotului, zona poplitee (partea din spate a genunchiului), sau dupa ureche si la ceafa. In parul proaspat spalat si parfumat aroma persista chiar si o saptamana. Deoarece esentele aromate sunt foarte volatile, ele au tendinta de a se ridica in aer, deci, un truc extraordinar este pulverizarea parfumului in jurul taliei.
Hainele nu se parfumeaza direct, caci se pot decolora sau pata, dar, daca este vorba de imbracaminte din lana, matase, bumbac sau in, se pot parfuma discret, pe dos, la cusaturi, acolo unde o eventuala pata nu s-ar putea vedea la suprafata.
Nu se recomanda parfumarea hainelor de piele, caci interactioneaza puternic cu parfumurile, chiar schimbandu-le mirosul. Metalele si plasticele, de asemenea, pot modifica mirosul parfumului. Daca purtati asemenea haine sau accesorii, asigurati-va ca v-ati parfumat in afara zonelor de contact cu pielea.

Cum alegi parfumul tau: Parfumul este o nota personala, care trebuie sa se asocieze cu persoana ta. Ideal este sa folosesti patru, maxim sase parfumuri. Conform sfaturilor specialistilor francezi de la Comitetul Francez al Parfumului, parfumurile trebuie adaptate anotimpului rece (iarna si toamna) si cald (vara si primavara).
Aromele care sunt purtate ziua trebuie sa fie diferite de cele care sunt purtate seara. Baza tuturor parfumurilor tale trebuie sa corespunda, sa fie identica, pentru a exista o similitudine, un punct comun al tuturor aromelor pe care le folosesti.
Comitetul Francez al Parfumului recomanda folosirea unui parfum vreme indelungata (intre 5 si 10 ani). Tot el recomanda schimbarea liniei de arome la fiecare decada noua de varsta. In intervalul 20 si 30 de ani, parfumul ideal nu se mai potriveste cu cel al decadei 40-50.
Parfumul trebuie sa se potriveasca stilului tau de a fi, dar si felului in care te imbraci, trebuie sa fie adaptat muncii si preocuparilor tale. Ideal ar fi sa existe o linie comuna intre deodatant, sapun, laptele de corp si parfumul pe care il folosesti.
Mai trebuie sa stii ca aroma pe care o emana un parfum variaza in functie de detaliile biologice. Hormonii feminini, a caror concentratie variaza pe parcursul ciclului lunar, modifica aroma parfumului. In plus, stresul, descarcarile fiziologice de adrenalina din organism (in timpul unui moment de spaima, enervare sau panica) modifica si intensifica aroma parfumului tau.
Temperatura exterioara este capabila sa modifice aroma unui parfum. Ceea ce mananci influenteaza nota parfumului; si natura pigmentului reflecta diferit o aroma - de exemplu, pielea roscatelor miroase diferit de cea a blondelor.


Secrete si sfaturi...
• Parfumeaza-te pe piele, in zonele vascularizate – incheieturile mainii, in spatele genunchiului, sub sanul stang, in dreptul inimii, pe gat, in zona carotidelor. Te mai poti parfuma si pe par – persista mai mult, dar si pe hainele de blana – efectul este de lunga durata;
• Nu te parfuma pe pielea uda;
• Nu te parfuma pe haine – se pot pata irevesibil;
• Perlele si chihlimbarul pastreaza aroma parfumului;
• Daca folosesti constant acelasi parfum, el se simte si daca nu-l folosesti zilnic, pentru ca intra in structura pielii tale;
• Este extrem de feminin sa fii recunoscuta dupa parfum si daca esti constanta in folosirea unor arome, acest lucru devine o semnatura a ta;
• Daca tu nu simti parfumul tau nu inseamna ca cei din jur nu-l simt;
• Nu te parfuma sub brat si dupa ureche - secretiile altereaza mirosul, iar rezultatul nu este placut;
• Poti folosi, daca iti place, chiar si un parfum barbatesc - uneori este chiar foarte sic, mai ales daca il adaptezi la o tinuta sobra;
• La mijlocul zilei, improspateaza parfumul cu o singura pulverizare;
• Dimineata si seara, acelasi parfum miroase diferit;
• Aroma se simte cu adevarat abia la circa 10 minute de la aplicare;
• Pana la 30 de ani poti folosi parfumuri florale si fructate, atat vara cat si iarna; dupa 30 de ani se potrivesc mai bine parfumurile cu esente animale, iar parfumurile de iarna pot fi folosite si vara, dar in formule diluate (foloseste apa de toaleta).

 

Parfumuri Refan

 
 

Despre concentrantia parfumului

In parfumerie nu se foloseste alcool cu concentratia de 100 grade, deoarece fiind foarte puternic produce leziuni ale pielii. Se foloseste alcool cu concentratia de 55-85%, in functie si de concentratia substantei aromate.
La parfum extract se foloseste in general un alcool mai concentrat, mai tare. Aceasta concentratie a alcoolului inseamna ca este vorba de o solutie de alcool in apa, de exemplu alcool 85% inseamna 85 parti alcool, 15 parti apa.
Sunt complet eronate informatiile furnizate de vanzatoarele din magazinele de specialitate, care, vazand concentratia de alcool de pe spatele ambalajului, a carei inscriptionare este obligatorie, sustin ca aceasta ar fi concentratia de substanta aromata!
Ca atare, concentratia pe care o puteti gasi pe spatele sticlutelor de parfum natural nu inseamna ca 85% este alcool si 15% parfum. Parfumul are 24% (26%) concentratie, adica 24% substanta aromata (sau 26%), apa de parfum 15 pana la 20% concentratie, apa de toaleta 12-14%, iar restul este alcool de 85 grade (85 parti alcool si 15 parti apa). La fel si in cazul apei de parfum din oferta Refan, unde concentratia este de 15%.
La ora actuala, doar o singura fabrica din lume poate produce parfum extract cu o concentratie a substantei aromate de 24% sau 26% (maxim posibil). Este vorba de Tehnicoflor, din cadrul concernului francez Piver.
Concentratia substantei aromate nu se trece pe sticluta de parfum; acest lucru nu il veti intalni nici in magazin.

La Refan, produsele distribuite sunt ape de parfum de concentratie 15%.